Citroën CostDrive+

Citroen Gablini

Mit ajánl a Citroën CostDrive+ szolgáltatás szerződés?

Az Ön által választott időintervallum és/vagy a hozzá párosított kilométerfutás alatt gépjárműve a szerződéses jótállás lejárta után is garanciális marad a csomag részét képező kiterjesztett garanciának köszönhetően, valamint továbbra is ingyenes Assistance szolgáltatást biztosít Önnek, és mindezen felül a gyártó által előírt - adott időszakra eső - valamennyi kötelező karbantartás költségét is magába foglalja.*

Mikor és meddig van lehetőségem a Citroën CostDrive+ Szerződés megkötésére?

Már az új autó átvételével egy időben megkötheti a szerződést, de legkésőbb az első kötelező karbantartás gyártó által előírt esedékességéig meg kell hoznia döntését, hiszen a szolgáltatás már az első kötelező revízió költségeit is fedezi.

Milyen időszakokra köthető a Citroën CostDrive+ Szerződés?

Számos lehetőséget kínálunk! 36-48-60-72-84-96** hónapos időszakok közül választhat és ehhez az Ön igényeinek megfelelő kilométerfutást párosíthat. A legrövidebb választható futásteljesítmény 20.000 Km, a leghosszabb 200.000 Km , a leghosszabb 200.000 Km (10.000 Km-es lépcsőkkel válaszható). Ön tudja felmérni, hogy milyen gyakran és várhatóan mennyit autózik majd. Ha Ön kevesebbet vezet, akkor javasoljuk, hogy egy hosszabb időszakot válasszon a hozzá tartozó rövidebb kilométerfutással. Fontos azonban tudnia, hogy bármelyik opcióban a szerződés akkor jár le, ha valamely feltétel előbb érvényesül.

Szeretném először csak egy rövidebb időszakra megkötni a szerződést. Meghosszabbíthatom-e, ha elégedett vagyok a szolgáltatással?

Több megoldást kínálunk, tehát nincs akadálya annak, hogy a szolgáltatás előnyeiről Ön személyesen is bizonyosságot szerezzen, és először csak egy rövidebb időszakra kötelezze el magát. Természetesen van lehetőség a folytonosság fenntartására, a már meglévő szerződés hosszabbításával**.

Van valamilyen felső értékhatár, amely fölött önrészt is kell fizetnem a kötelező revízió elvégzésekor?

Nincs, hiszen pontosan ettől a kellemetlenségtől szeretnénk megkímélni. Még a legdrágább alkatrészek: vezérműszíj, benzin- és/vagy dízel részecskeszűrő cseréjét is térítésmentesen elvégzi a márkaszerviz a karbantartási szerződés érvényessége alatt, a gyártó által előírt módon és időben, azaz az adott futásteljesítmény elérésekor esedékes revízió alkalmával.

Mi történik akkor, ha a hosszabb futamidőt választom, és időközben eladom az autómat?

A Citroën CostDrive + szerződés egy olyan komoly értéknövelő beruházás, amelyet az autójával együtt tovább értékesíthet a vevőnek. z új tulajdonos tovább élvezheti a szolgáltatás kényelmét, de ehhez módosítania kell a szerződést. A garancia és a karbantartás*** biztosításával az Ön ajánlata versenyképesebb lesz, hiszen a használt autó egy nagyon értékes műszaki cikk, amelynek értéke garanciális és karbantartási fedezettel jóval magasabb, mint egy anélküli gépjárműé.

Van-e különbség az új autóhoz biztosított szerződéses garancia és a csomag részét képező kiterjesztett garancia között?

A kiterjesztett garancia ugyanazt a fedezetet nyújtja, mint az új autóhoz biztosított szerződéses garancia, azaz garantálja Önnek a jótállás körébe tartozó meghibásodott alkatrészek javítását vagy cseréjét – beleértve az ezzel összefüggésben felmerülő munkadíjat –, valamint a segélynyújtó Citroën Assistance szolgáltatást, annak minden előnyével.

Hol köthetem meg a szerződést?

A Citroën márkakereskedői hálózatának bármely tagjánál megkötheti a Citroën CostDrive szerződést.

A gépjárművemet csak ott szervizeltethetem, ahol megkötöttem a szerződést?

Nem, bármely hivatalos Citroën-márkaszervizben igénybe veheti a szolgáltatást, nem csak Magyarországon, hanem az Európai Unió bármely tagállamában, valamint több más, az Unión kívüli államban is.

A szerződési díj kifizetése mellett vannak még egyéb kötelezettségeim is?

Igen. Gépjárművét továbbra is a gyártó előírásainak megfelelően kell használnia és javíttatnia. A gyártó által előírt javítási technológiát csak a Citroën Márkaszerviz hálózatban garantálják Önnek, és gyártó által előírt célszerszámokkal, speciális műszerekkel és berendezésekkel is csak a márkaszervizek rendelkeznek. Ezért javasoljuk, hogy bármely beavatkozást kizárólag a Citroën-márkaszerviz hálózatban végeztessen!

*A feltüntetett tartalom tájékoztató jellegű. A bemutatott szolgáltatások költségét kizárólag abban az esetben fedezi a szerződéses díj, amennyiben a Citroën CostDrive+ Szerződésben foglalt feltételek és körülmények egyidejűleg érvényesülnek. Ezek hiányában a szolgáltatás térítésköteles. A szerződést csak akkor kösse meg, ha a szerződési feltételeket figyelmesen átolvasta, és az abban foglalt feltételeket elfogadja.

**2017.12.01. után kötött szerződések esetén érvényes, a szerződéshosszabításokra nem!

***csak a gyártó által előírt kötelező karbantartást jelenti.

Szerviz bejelentkezés



Tisztelt Ügyfeleink!

Online szervizbejelentkezéshez, kérjük válassza ki az Önhöz legközelebb eső Citroen szervizünket és kattintson az alatta lévő linkre.

Szerviz bejelentkezés Zugló (1141 Budapest, Nótárius u. 5-7.)
https://szerviz-bejelentkezes.citroen.hu/hu-HU/szerviz-idopontfoglalas-citroen/budapest-notarius-u
*A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek konkrét árajánlattételnek. Az árváltozás jogát fenntartjuk.
Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.