Citroën EssentialDrive

Citroen Gablini

Mit ajánl a Citroën EssentialDrive szolgáltatás szerződés?*

A szerződéses garanciának köszönhetően gépjárműve a szerződéses jótállást követően is garanciális marad az Ön által választott időintervallum és/vagy a hozzá párosított kilométerfutás alatt, és továbbra is ingyenes Assistance szolgáltatást biztosít Önnek.*

Mikor és meddig van lehetőségem arra, hogy az autómra Citroën EssentialDrive szerződést kössek?

Erre már az autó átvételekor lehetősége van, de legkésőbb a gépjármű 24 hónapos koráig szerződhet.

Milyen időszakokra köthető a Citroën EssentialDrive szerződés?

Számos lehetőséget kínálunk! 36-48-60-72-84-96** hónapos időszakok közül választhat, de a szerződés időtartamát a tervezett futásteljesítmény (megtett kilométerek) alapján is megválaszthatja. A legrövidebb választható futásteljesítmény 20.000 Km, a leghosszabb 200.000 Km (10.000 Km-es lépcsőkkel választható). Fontos azonban tudnia, hogy bármelyik opcióban a szerződés akkor jár le, ha valamely feltétel előbb érvényesül.

Mi történik, ha a hosszabb futamidőt választom, és időközben eladom az autómat?

A Citroën EssentialDrive szerződés egy olyan komoly értéknövelő beruházás, amelyet az autójával együtt tovább értékesíthet a vevőnek. A garancia biztosításával az Ön ajánlata versenyképesebb lesz, hiszen a használt autó egy nagyon értékes műszaki cikk, amelynek értéke garanciális fedezettel jóval magasabb, mint egy anélküli gépjárműé.

Szeretném először rövid időszakra megkötni a szerződést. Meghosszabbíthatom-e, ha elégedett vagyok a szolgáltatással?

Több megoldást kínálunk, tehát nincs akadálya annak, hogy a szolgáltatás előnyeiről Ön személyesen is bizonyosságot szerezzen, és először csak egy rövidebb időszakra kötelezze el magát. Természetesen van lehetőség a folytonosság fenntartására, a már meglévő szerződés hosszabbításával**.

Van-e különbség az új autóhoz biztosított szerződéses garancia és az EssentialDrive kiterjesztett garancia között?

A kiterjesztett garancia ugyanazt a fedezetet nyújtja, mint az új autóhoz biztosított szerződéses garancia, azaz garantálja Önnek a jótállás körébe tartozó meghibásodott alkatrészek javítását vagy cseréjét – beleértve az ezzel összefüggésben felmerülő munkadíjat –, valamint a segélynyújtó Citroën Assistance szolgáltatást, annak minden előnyével.

Van valamilyen felső értékhatár, amely fölött önrészt is kell fizetnem?

Nincs, hiszen pontosan ettől a kellemetlenségtől szeretnénk megkímélni. Ha gépjárműve meghibásodik a szerződés érvényessége alatt, a márkaszerviz még a legdrágább alkatrészek javítását és cseréjét is térítésmentesen végzi, és a szolgáltatási szerződés természetesen az ezzel összefüggő munkadíjat is fedezi.

Hol köthetem meg a szerződést?

A Citroën márkakereskedői hálózatának bármely tagjánál megkötheti a Citroën EssentialDrive szerződést.

A gépjárművemet csak ott szervizeltethetem, ahol megkötöttem a szerződést?

Nem, szabadon választhat, bármely Citroën-márkaszervizben igénybe veheti a szolgáltatást, nem csak Magyarországon, hanem az Európai Unió bármely tagállamában, valamint több más, az Unión kívüli államban is.

A szerződési díj kifizetése mellett vannak még egyéb kötelezettségeim is?

Igen. A Citroën EssentialDrive szerződés megkötésével Ön továbbra is élvezheti a gyártói garancia minden előnyét, mindemellett gépjárművét továbbra is a gyártó előírásainak megfelelően kell használnia, karbantartania és javíttatnia. A gyártó által előírt karbantartási és javítási technológiát csak a Citroën Márkaszerviz hálózatban garantálják Önnek, és gyártó által előírt célszerszámokkal, speciális műszerekkel és berendezésekkel is csak a márkaszervizek rendelkeznek. Ezért javasoljuk, hogy bármely beavatkozást kizárólag a Citroën-márkaszerviz hálózatban végeztesse el!

*A feltüntetett tartalom tájékoztató jellegű. A bemutatott szolgáltatások költségét kizárólag abban az esetben fedezi a szerződéses díj, amennyiben a Citroën Optimum Szerződésben foglalt feltételek és körülmények egyidejűleg érvényesülnek. Ezek hiányában a szolgáltatás térítésköteles. A szerződést csak akkor kösse meg, ha a szerződési feltételeket figyelmesen átolvasta, és az abban foglalt feltételeket elfogadja.

**2017.12.01. után kötött szerződések esetén érvényes, a szerződéshosszabításokra nem!

***csak a gyártó által előírt kötelező karbantartást jelenti.

Szerviz bejelentkezés



Tisztelt Ügyfeleink!

Online szervizbejelentkezéshez, kérjük válassza ki az Önhöz legközelebb eső Citroen szervizünket és kattintson az alatta lévő linkre.

Szerviz bejelentkezés Zugló (1141 Budapest, Nótárius u. 5-7.)
https://szerviz-bejelentkezes.citroen.hu/hu-HU/szerviz-idopontfoglalas-citroen/budapest-notarius-u
*A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek konkrét árajánlattételnek. Az árváltozás jogát fenntartjuk.
Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.